vándorgyűlés 0. nap

Egész nap esett. Indulás délután kettőkor, kollegámmal kocsival. Ő vezet, én csak bámészkodom.  Az úton is végig esik, a szél viharos erejű, a kilátás szinte élvezhetetlen. Megérkezés este 7-re. Még mindig esik és erőteljesen fúj a szél. Beköltözünk, a MÁV oktatási központba. Az udvaron egy sín szelvény, sorompó, szemafor és minden ami kell. Jó pont, lévén hogy vonatmániás vagyok. csináltam pár képet is.

A szállás kellemes, a szoba rendezett, van hűtő, TV, külön wc és zuhanyzó. Kell ennél több?
A lepakolás után irány a város. Az idő éppen nem a legalkalmasabb a sétára, azért felfedezem kicsit a szállás környékét. Ernyők mindenütt, elhagyva, kukába dobva, kifordulva az út szélén 🙂 Természetesen az első amit megtaláltam, a Könyvtár. A város is elég érdekes számomra. Régi és új épületek váltják egymást, kapualjak, zárt udvarok, aluljárók. Furcsa ez még egy ekkora várostól is. Villamost is láttam, a múzeum udvarán. Mindenfelé kerékpárutat látok. Jó pont! (már a második.)

A szakmai programról a következő bejegyzásben. folyt. köv.

Egy hozzászólás

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .