szeret

Huhh! Április óta nem írtam ide egy sort sem.  Pedig azóta történt egy s más amivel kapcsolatban ide kívánkozik pár gondolat. Mert ha már annyit írok az érzelmekről, egy fontos tapasztalatot kell megosztanom veletek. Van az a könyv, Erich Fromm: A szeretet művészete amit felvettem az irodalmi listámra is.  Abban leírja a szerző  a szeretet formáit/fajtáit. Le is írhatnám, hogy melyek ezek, de inkább olvassátok el. Érdekes. Engem mindig is a – a számomra – legkülönösebb érzés, a szerelem foglalkoztatott – az eredeti szövegben erotic love kifejezés szerepel, így különböztette meg a szerző a love – szeretet fogalomtól. A közelmúltban egy új, számomra ismeretlen, de csodálatos érzés kerített hatalmába. Szerelmes vagyok. Nem egy, hanem egyszerre két ‘nő’be. Na nem kell rögtön rosszra gondolni!! Kislányom született.  Nagy boldogság, nagy öröm. Egy kis gombóc, de hatalmas szeretetbomba. És szerelmes vagyok belé az első perctől fogva. Szerencsére feleségem sem féltékeny rá … ő is szerelmes belé. Szeretni csodálatos dolog! De van ami ennél is jobb: szeretve lenni. És, amikor rám néz és a szeme mosolyog, szája mosolyra nyílik, azt gondolom,  Ő is

szeret!!!!!!

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .