Gyúrunk…

Na nem úgy ahogy manapság divatos. Szombat van, I. Már reggeli után hozzáfogott a főzéshez, majd folytatta egy kis gyúrással, vagyis dagasztással. Kipróbáltuk húgom javaslatára Limara könyvéből az ámerikai fánkot. Elég jól sikerült 🙂

M. Nem elégedett meg annyival, hogy a fánkok közepéből szíveket szúrt ki, elhatározta, hogy ő maga is alkot valamit.

Kezdte a liszttel és megfűszerezte:

  • Bors
  • Cukor
  • Rozmaring

Aztán még egy kis zsemlemorzsa is kellett bele, végül kis tejföllel összedolgozta.

Kinyújtotta, szivecskére szaggatta, majd kisütöttük. Ez lett belőle:

Első kísérletnek nem rossz szerintem. Nem lett éppen omlós a tészta, és az íze is elég egyedi, szerintem azért fogyasztható. Bár én annak idején húgom kísérleteit is támogattam, és kóstolgattam. M.-t is megdícsértük, azért ezt a receptet otthon csak saját felelősségre próbáljátok ki.

Egy hozzászólás

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .