Tavasz (?)

Még a múlt hétvégén írtam egy rövid összefoglalót a hétvégéről. Sajnos, akkor nem tettem közzé. Azóta sajnos az idő kissé megváltozott:

Nem szokványos hétvégénk volt, de összességében azt gondolom igen kellemes. Eleve felemás egy szombati munkanapos hétvége, pláne, hogy az eredeti tervek helyett végül csak egyikünk dolgozott. Én, ahelyett, hogy M el mentem volna dolgozni, otthon maradtam vele, mert némi építőanyag érkezett a házhoz.

Gyönyörű volt az idő, idén először ki lehetett menni a kertbe is, és megkezdeni a munkákat, szóval, azt hiszem, nálunk megkezdődött a tavasz. Az anyag megérkeztével pedig a ház projektet is megkezdtük erre az évre.

Nem csak az idő, a kedvünk is igazán vidám volt, nagyokat nevettünk, csavarogtunk, vásároltunk, szerintem mindenki elégedett volt a hétvégével.

Most itt a hosszú hétvége, sajnos a megfázás is utolért, ráadásul nyoma sincs a tavasznak. Hideg szél fúj, esik az eső és ennél csak rosszabbat ígérnek. Eszünk ágában sincs kimozdulni…

Egy hozzászólás

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .